poniedziałek, 30 września 2013

Cześć, to ja..

Pewnie dużo wam to nie mówi, bo jeszcze nie brałam udziału w życiu blogowicza,
ale mam zamiar to zmienić.
Jestem Magda.
Interesuję się.. O jej, właśnie uświadomiłam sobie, 
że jest to bardzo długa lista zainteresowań.
-------------------------------------------------------------
Od muzyki, przez modę, do robótek ręcznych.
-------------------------------------------------------------
Jeszcze na pewno poznacie mnie lepiej, ale w następnych postach..
W tym chciałam wam przekazać, że będzie to blog bardziej żeby po oglądać kolorowe zdjęcia (o różnej kategorii), niż czytać znakomite wypracowania.
Dlaczego ?
Ponieważ, uważam iż w współczesnym świecie nie ma na to czasu ! A chyba każdy lubi obejrzeć coś co "cieszy" oko. :)

Pozdrawiam, Magda !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz